2018. június 17., vasárnap

Káposzta saláta Jamie Olivertől

A héten láttam ezt a receptet J. Olivertől, a tévében, rögtön le is jegyeztem, mert nagyon megtetszett. Ma ebédre el is készítettem, szinte megkoronázta ételünket, annyira de annyira finom volt.
Hozzávalók 2 személyre: öklömnyi friss káposzta, fél fehér hagyma, fél  piros friss csipőspaprika , 4 mentalevél, 3 szál friss petrezselyemzöld, 1 kisebb citrom leve és héja, só, kevés olaj(ha lehet olíva).
A káposztát legyalultam, a hagymát szálára vágtam, a csipőst karikára, a petrezselymet apróra vágtam, a mentát apróra tépkedtem. Ráreszeltem a citromot, sóztam, citromlevet szorítottam rá, kevés olajjal meglocsoltam, jól összeráztam és AZONNAL tálaltam. Fenségeeeees próbáljátok ki!!!!

5 megjegyzés:

  1. Nagyon guszta lett, tényleg finom lehetett! Emlékszem is rá, mert én is szoktam nézni a műsorait :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Másodjára is elkészítettem, annyira szerettük. Bocsánat, hogy csak most válaszolok, de két napja a meggyet magolom.

      Törlés
  2. Nagyon guszta és biztos finom! Nem nagyon kedvelem J.Olivert mert annyira kapkod mikor főz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem kedvelem J.Olivert, mert a fűszernövényeket nem mossa meg soha, de ez a saláta különösen tetszett.

      Törlés
    2. Én szeretem nézni a műsorait, minden nap megnézem, de még semmit nem főztem meg utána :-) Szerintem elég guszták a kajái, csak nekem kicsit túl különlegesek, de azért némelyiket megkóstolnám. Azt viszont kétlem, hogy fél óra alatt ennyi fogást meg lehet csinálni egyedül, mindent előkészíteni, és hogy minden megfő és át is sül ennyi idő alatt. Nekem biztos egy fél nap kellene hozzá :-) Azt már észre vettem, hogy néha egy-egy mozzanat kimarad, de ettől függetlenül szeretem nézni, jól elszórakoztat :-)

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...