2010. október 3., vasárnap

Töltenivaló paprika télire


Édesanyámtól tanultam ezt az egyszerű receptet, mindig így tette el télire a töltenivaló paprikát és nagyon jól megállt.
Sokan paradicsomlében vagy kis tormát minden paprikába téve tartósítják, de én csak tiszta vízzel teszem és szalícillel.
Tehát 3 kg paprikának kiszedjük a torzsáját és beletesszük egy edénybe.
Forró vízzel leforázzuk s benne hagyjuk amíg kihűl. Kiszedjük a paprikákat egymásba rakjuk és így tesszük be egy 5 litres üvegbe; a kihűlt paprikavízbe 1 kiskanál szalícilt teszünk és ráöntjük a paprikákra. Lekötözzuk, majd hűvős helyen, kamrában vagy pincében, tároljuk.

10 megjegyzés:

  1. Még nem hallottam ilyenről, nagyon ötletes

    VálaszTörlés
  2. Én sem hallottam még erről a receptről, meg is mutatom édesanyámnak, hiszen inkább ő nálunk az eltevő.Majd ha egyszer elköltözünk és lesz kamránk akkor én is nekilátok .-)

    VálaszTörlés
  3. KÖszönöm ezt az egyszerü receptet.Olyan jó,hogy feltetted a blogodra.Édesanyám már nincs,hogy őt megkérdezzem.Ő is hasonlóképp tette el.Most veszem a bátorságot és én is igy rakom el.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik a recept, sosem, tettem el télire paprikát... mi csak nyáron eszünk töltött paprikát, köszi a receptet :)

    VálaszTörlés
  5. Ottis!

    Nem is gondoltam hogy ezt az egyszerű receptet nem ismeritek!
    A lányomra gondoltam amikor a blogra bejegyeztem!

    VálaszTörlés
  6. Veressné Ady Anna!

    Boldog vagyok ha segíthetek!
    Köszönöm kedves szavait!

    VálaszTörlés
  7. Jutka!

    Én több modszert ismerek, de szerintem ez a leg olcsóbb és egyszerű is!

    VálaszTörlés
  8. Szia! Úgy látom nem én leszek az első, de fogadd szívesen tőlem is a kreatív blogger díjat. Nézz be hozzám...

    VálaszTörlés
  9. Ginko!

    Nagyon kedves vagy ,hogy rám gondoltál!
    Köszönönöm a díjat!

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...