2010. augusztus 1., vasárnap

Almás lepény



Dupla adagot készítettem, mint mindig!
Hozzávalók : 600 g liszt, 250 g margarin, 250 g cukor, 4 tojás, 2 evk. tejföl, 1 sütőpor, pici só. Ezekből tésztát gyúrunk, amit 30 percig a jégszekrényben pihentetünk.
Addig a 3 kg almát megmossuk, megpucoljuk és lereszeljük. Nem dinszteltem meg, mert nyári almát használtam.
Kivesszük a tésztát a hütőből és 4 részre osztjuk.
Két tepszit kikenünk margarinnal, meghintjük egy kis liszttel és a kiserített lapokat a tepszikbe tesszük. Rátesszük a kiszorított almát meghintjük egy kis cukorral és fahéjjal, majd beborítjuk a megmaradt kiserített lapokkal.
Tetejüket megkenjük egy felvert egész tojással, villával megszúrkáljuk és irány a sütő. 180 fokos sűtőben 25-30 percig sütjük.

15 megjegyzés:

  1. Jöhet egy tepsivel, annyira imádom

    VálaszTörlés
  2. Én is imádom, vagyis csak imádnám, mert nagyon messze van tőlem!!! Nagyon-nagyon guszta.:)

    VálaszTörlés
  3. Kééééééééééééééérek!!!!!!!!!!!!!!!
    Mekkora két tepsi kell? Gáz vagy normál tepsi?

    VálaszTörlés
  4. Hű, nagyon jól néz ki! Nagyon szeretem az almás sütiket, ezen a nyáron még nem is készítettem, de ahogy nézem, itt az ideje. :)

    VálaszTörlés
  5. Bianka!
    Sajnálom a második tepszi utolsó két sora maradt csak meg mára, olyan gyorsan elfogyott!

    VálaszTörlés
  6. Dia!

    Rendes normál tepsit használok!

    VálaszTörlés
  7. Egycsipet!

    Na hát akkor rajta! Jövök aztán csodálni!

    VálaszTörlés
  8. Juci drága a majonézse tököt amit készítettél mindenképpen tedd fel a blogodra, mert nagyon várom!!!!

    VálaszTörlés
  9. Ez aztán guszta! Nem ér ilyen képeket felrakni, amikor az ember lánya egy irodában ül és esélye sincs hozzájutni ilyen finomságokhoz...

    Légyszi, expressz postával küldj nekem pár szeletkét! :) Gracie mille! :)

    VálaszTörlés
  10. Ahogy egy kis időm lesz, felteszem!

    VálaszTörlés
  11. Ami!

    Sajnálom ,hogy nem kinálhatlak meg úgy élőben!

    VálaszTörlés
  12. nagyon finom, most vettem megkóstoltam. szeretem az almás pitét

    VálaszTörlés
  13. Maria!

    Örülök, hogy ízlett!

    VálaszTörlés
  14. Az környezetemet elkápráztattam ezzel a sütivel....nagyon finomra sikerült (kicsit változtattam rajta)...a gyerkőceim elnevezték "Anya Isteni Almásának"...Köszi...:)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...