2016. április 27., szerda

Quinoás lecsó

Most olvastam utána, hogy a quinoamag az inkák  aranya volt. Hát az biztos, hogy amióta megkóstoltam ezt a szuperegészséges '' gabonafélét'', nagyon megszerettem. A lenmag meg a szezámmag után a quinoát is nagyon értékelem. Salátákhoz keverem, leveskbe főzőm és a főételeknél a köretet helyettesíti. Most a kész lecsót dúsítottam és egy nagyon finom , laktatós ebédet varázsoltam belőle.
Hozzávalók a lecsóhoz : hagyma, paprika, paradicsom, (esetleg paradicsomlé), só, bors, kevés olaj.
Még: 4 evk. quinoamag, 1 vegetekocka, víz.
A lecsót elkészítjük a szokásos módon.
A quinoát több vízben átmossuk, majd tiszta vízbe és a vegetakocka hozzáadásával odatesszük főni. Körülbelül 20 percbe telik amíg a magok megfőnek és jól kidegednek. Ha kész összevegyítjük a kész lecsóval és már tálalhatjuk is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...