2018. november 21., szerda

Túrós, tojásos prézlis karfiol vékony kolbásszal

       
Most egy nagyon egyszerű 30 perces ebédet hoztam. Eddig is készítettem tojásos karfiolt jó sok tejföllel, de most csak egy dobozka krémes tehéntúróm volt itthon és azzal ettük. Fenséges volt.
Próbáljátok ki. A kolbász elhagyható, én mindenképpen azzal eszem. Pont.
       Hozzávalók: egy 450 g-os fagyasztott karfiol, 4 tojás, 3 evk. zsemlemorzsa, 1 doboz tehéntúró, 2 szál vékony kolbász, 2 evk. olaj, só.
A karfiolt enyhe sós vízben puhára pároljuk, a tojásokat megfőzzük, megpucoljuk.
A zsemlemorzsát kevés olajban megpirítjuk, beleforgatjuk a leszűrt, megfőtt karfiolt, hozzáadjuk a felszeletelt tojást, sózzuk, majd jó gazdagon megpakoljuk túróval. Ki szereti sült kolbászt is tehet rá.
Király!!!!!

4 megjegyzés:

  1. Kedves Juci, nagyon boldog, békés karácsonyt kívánok neked és az egész családnak!

    VálaszTörlés
  2. Koszonom szepen , viszontkivanom.

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  4. Ezer bocsanat veletlenul toroltem a hozzaszolasodat Attila draga!
    Gondolom nem haragszol meg, de nem tudom visszaforditani. IT ben eleg gyengecske vagyok. Nagyon szepen koszonom a jokivansagot es en is hasonlokat kivanok egeszseget,eleterot a munkadhoz es terveid megvalositasat, a zeneben is...

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...