2015. január 16., péntek

Rántott disznóagy

     
A tegnap fagyasztott disznóagyat vásároltunk. Nem  volt drága 750 g 9 lejbe került. Miután kiolvadott, hideg vízbe tettem és minden egyes darabkát kézbevéve lehártyáztam, majd szűrőbe helyeztem hadd csöpögjön jól le a víz róla. A kis darabkákból egy nagyon finom hagymás velős omlett sikeredett.
Hozzávalók:  600 g disznóagy, só bors. A panírhoz: liszt, 2 tojás, zsemlemorzsa, só, olaj a sütéshez.
Amin fent is írtam, a sertésagyat a vértől jól kiáztatjuk, óvatosan lehártyázzuk, majd jól lecsöpögtetjük.
Sózzuk borsozzuk, egyenként lisztbe, felvert sózott tojásba, majd zsemlemorzsába forgatjuk és forró olajban hirtelen kisütjük. Ebból az adagból 16 fasírtocska lett. Krumlipürével és szósszal tálaljuk. Fenséges!!!!

2 megjegyzés:

  1. Bizony fenséges :)!!! Én is imádom :), de a család is, talán csak Legkisebbikem nem.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, hogy beszoltál Mária kedves!

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...