2016. január 11., hétfő

Sajtos francia saláta

Ezt az eléggé gyomorkímélő salátát egy szerb blogon láttam. Kicsit furcsáltam, hogy nincs benne főtt hús és majonéz, de miután elkészítettem és megkóstoltam, nagyon finomnak találtam.
Hozzávalók: 4 főtt sárgarépa, 4 főtt tojás, 4 főtt krumpli, 2-3 savanyú uborka, 200 g trapista sajt, só.
Még: 500 ml aludttej, 1 cikk fokhagyma, só, fehér bors.
A sárgarépát, a tojást, a krumplit meg az ubokát apró kockákra vágjuk. A sajtot a kis lyukú reszelőn lereszeljük, majd a többi hozzávalóval összevegyítjük, sózzuk és kézzel kis gömböket formálunk.
Az aludttejet sózzuk borsozzuk, belereszeljük  fokhagymát is és jól elkeverjük.
Egy nagyobb tányérra töltünk a fűszerezett aludttejből, ráhelyezzük  gömböcskéket és meglocsoljuk a megmaradt tejjel. Tetszés szerint díszítjük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...