2016. január 5., kedd

Sült nyakas karaj krumplipürével és kiwi szósszal

Kedves Ólvasóim! Szeretetben, egészségben gazdag, békés boldog Új Évet kívánok!
2016 első bejegyzéseként megint egy főételt választottam. Itt a kiwi szósz kapta az arany érmet. Igazság szerint a gyümölcsöt először pépesíteni akartam, azért vágtam olyan nagy szeletekre.
Besamelles kiwi szósz
Hozzávalók: 50g vaj, 2 evk. liszt, 250 ml házi tej, 3 kiwi, pici cukor meg só.
A kiwiket meghámozzuk és tetszés szerint feldaraboljuk.
A lisztet a  forró vajban egy picit megpirítjuk, felöntjük hideg tejjel , majd hozzáadjuk a felkockázott gyümölcsöt. Pici sót adunk hozzá meg egy evőkanálnyi cukrot  és jól kiforraljuk.

2 megjegyzés:

  1. Eszembe nem jutott volna a kiwiből szószt csinálni. Pedig biztos finom, bizonyítja, hogy te is aranyérmes lettél vele...:)
    Az újévi jókívánságokat viszont kívánom neked és kedves családodnak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát az úgy volt , hogy kaptunk 1kg kiwit ajándékba, amiből még ott árválkodott 3 darab és ki kellett találnom valamit, aztán szósz lett belőle. Egy kicsit rusztikusra szabdaltam, mert pépesíteni szerettem volna, de a végén csak meggondoltam magam. puszi.

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...