2013. augusztus 11., vasárnap

Szezámmagos sült padlizsán szeletek


       Számtalanszor elkészítettem már ezt a receptet, mindig valamit változtatva rajta, de csak igazából most vagyok megelégedve vele. Egyszer sütőben sütöttem, máskor  szélesebbre sikerültek a szeletek, aztán úgy sem ízlett, amikor a padlizsánt sütés előtt szórtam be szezámmaggal. A mostani variáns a legjobb, be is jegyzem, amíg el nem felejtem.
       Hozzávalók: padlizsán, szezámmag, kevés olaj, só, bors.
      A padlizsánt megmossuk, szárazra töröljük és vékony karikákra vágjuk. Sózzuk, borsozzuk, majd kevés forró olajban megsütjük. Egy másik serpenyőben szezámmagot pirítunk, amibe aztán a megsült padlizsánszeleteket egyenként beleforgatjuk. Hagymás paradicsomsalátával meg tejfölös muzsdéjjal tálaljuk.

4 megjegyzés:

  1. Jucikám, ez nagyon jól hangzik.

    VálaszTörlés
  2. De jól mutat, így a tálon....kipróbálom:))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jól hangzik, biztosan isteni! Nem teljesen a poszthoz tartozik de mint sokat főző-sütő, te mit csinálsz a használt olajjal? Most olvastam hogy le lehet adni a MOL kutakon: http://redir.ec/etolajgyujtes

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát Tünde drága ugyanazt az olajat max kétszer használom fel, aztán egy 5 litres nylon palackba gyűjtöm, amit aztán egy szomszéd bácsi visz el(apránként a disznók eledelébe tölti).

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...