2017. június 5., hétfő

Epres tejberizs

     
Szeretjük a tejberizset, minek tagadjam, gyakran készítem, ahányszor csak megkívánjuk. Most friss eperrel díszítettem (kertünkből) és tortazselével vontam be. Finom volt nagyon!!!
    Hozzávalók: 200 g rizs, 200 ml víz, 1 liter tej, 130 g cukor, 2 tasak vaníliapor. Még: friss eper, 1 kis tasak tortazsele.
A megmosott rizset csipetnyi sóval vízben előfőzzük, majd hozzáadjuk a hideg tejet és készre főzzük. Csak az utolsó percben tesszük hozzá a cukrot meg a vanilíaport, mert a cukortól nagyon gyorsan odakozmálhat a desszertünk.
A forró tejberizset sütőpapírral bélelt kalácsformába töltjük, ott is hagyjuk kihűlni.
Addig epret szedünk, megmossuk és felszeleteljük. Elkészítjük a színtelen tortazselét, ahogy a tasakon írja.
A megdermedt tejberizset tálcára borítjuk,  friss eperrel díszítjük, lekenjük az elkészített tortazselével és 10 perces pihentetés után bátran tálalhatjuk is.

2 megjegyzés:

  1. jöttem nyálatcsorgatni:)
    nem csalódtam

    felirtakoztam hozzád

    neon-rider-world.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Orulok, hogy itt vagy!Erezd jol magad. Puszi!

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...