2014. február 26., szerda

Diós almás szelet (Laura)


      Most néztem meg, hogy rengeteg az almás süti receptem a blogomon, és tessék, hoztam még egyet. Ez is egy nagyon egyszerű, olcsó és finom süti. Próbáljátok ki! Megéri!
      Hozzávalók: 7 alma. 200 g porcukor, 3 tojás, 3 evk. olaj, 100 g dió, 300 g liszt, 1 sütőpor.
     Az almákat meghámozzuk és kis kockákra vágjuk. Egy nagyobb tálban az almát, az apróra vágott diót összevegyítjük, megszórjuk a cukor felével, majd 1 órát állni hagyjuk. A tojássárgákat az olajjal meg a maradék cukorral habosra kavarjuk, majd felváltva hozzáadjuk a kemény tojáshabot és a sütőporos lisztet. Ehhez a masszához adagoljuk kanalanként az cukros diós almát, összevegyítjük. Előmelegíttett 180 fokos sütőben készre sütjük.

3 megjegyzés:

  1. Tudod mi a jó ebben a sütiben Juci? - hogy nincs benne fahéj. Az én gyerekemet ki lehet zavarni a világból a fahéjjal, így már vagy 4-5 éve nem is használom és ráadásul még nekem is jót tesz a nemléte. Ezt biztos megsütöm, talán már most hétvégén. Köszönöm a receptet.

    VálaszTörlés
  2. Örvendek Viki drága, hogy felkeltette az érdeklődésedet ez a recept.. Kíváncsi vagyok ízlett -e a süti?

    VálaszTörlés
  3. Szeretem a diót annyira, hogy sok sütibe becsempészgetem időnként, ahol nem írják elő, úgyhogy már érzem is az ízét, milyen finom lehet ez a változat.

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...