2010. május 10., hétfő

Szezámmagos csirkemell


Gyakran készítem, mert a kislányom imádja. Szószok mellé krumlipürével feltétnek kitünő.
Nagyon szeretjük a gyümölcs szószokat, ez esetben meggy szószra esett a választásom.
Befőttet bontottam, 2 kanál olajban egy kis kanál apróra vágott zöld petrezselymet 1 percig dinszteltem, meghintettem 1 kanál liszttel és ráöntöttem a befőttet levével együtt. Sóztam. A húst alaposan megmostam, felszeleteltem, gyöngéden kikloffoltam, sóztam, borsóztam, aztán beleforgattam lisztbe, tojásba és a végén szezámmagos prézlibe. Ez így hármasban egy csodálatos ízkavalkád.

4 megjegyzés:

  1. Húúúú ez valami fantasztikus. Igy ahogy van, jöhetne. Igaz, hogy a megy-szószt még petrezselyemmel, soha sem készítettem, de azért nem lehet rossz. Mi is nagyon imádjuk a gyümölcs-szószokat.

    VálaszTörlés
  2. Nekem csak a husi,és nem is kell más hozzá:)

    VálaszTörlés
  3. Hű de guszta, hétvégére pont ilyen szószt tervezek. Még sosem csináltam

    VálaszTörlés
  4. Örvendek lányok, hogy tetszik! Tejjel is szoktam készíteni, amikor friss gyümölcsöt használok a szószhoz.
    Érdekes a gyümölcs levesekbe is teszek zöld petrezselymet, ezt még dédikétől tanultam.

    Viki szivem, azért használom oly gyakran a petezselyem levélkéket, mert úgy tudom hogy természetes vízhajtó és magas a C vitamin tartalma.

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...