2012. február 19., vasárnap

Töltött hájastésztás csónakok



A héten ünnepeltünk. Csütörtökön volt a névnapunk(anyukám, én, lányom). Még szerdán megkezdtük, kedves vendégeink voltak nagyon messziről. Csütörtökön bátyámék látogattak meg, pénteken megjöttek a gyerekek. Még szusszanni sem volt időm. Hájast sütöttem, persze a vásárolt leveles tésztából. Az első adagot ízzel töltöttem, aztán úgy döntöttem, hogy a másik adagon változtatok egy kicsit. Ezeket a kis csónakokat formáztam nagy-nagy megelégedésemre.
Ha a tésztánk kiengedett, négyzetekre osztjuk és a képen látható módon széleiket bevagdossuk.

Mindegyiket kifordítjuk.

Előmelegített forró sütőbe megsütjük. Ha meghűltek, porcukrozzuk és tejszínhabbal betöltjük. Tetejüket gyümölcsdarabkákkal díszítjük.

6 megjegyzés:

  1. Boldog névnapot mindhármótoknak! A sütijeid nagyon de nagyon guszták!

    VálaszTörlés
  2. Boldog névnapot kívánok mindenkinek:)A hájasok nagyon jól sikerültek. Én még sosem készítettem hájast, a tiéd nagyon profi:)

    VálaszTörlés
  3. Boldog névnapot kívánok mindhármótoknak!!! Nagyon ötletesen sütötted meg a tésztát, és így megtöltve nagyon finom lehetett.:)

    VálaszTörlés
  4. Boldog Névnapot az ünnepelteknek.
    A hájas, nagyon ötletes és jól néz ki.

    VálaszTörlés
  5. Boldog névnapot !!!
    Nekem is van hájam a fagyasztóban, most már tudom mit fogok készíteni belőle:-))))

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szuper! Igazán jó ötlet , érdemes kipróbálni.

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...