2010. június 17., csütörtök

Halfilé krumplisalátával


Ma este halat vacsoráztunk. A drágám hozott a városból fagyasztott halfiléket.
Azonnal eldöntöttük, hogyan fogjuk elkészíteni. Kukoricadarás bundába kisütjük és hozzá készítünk egy finom salátát.
Miután kiengedtek a halak, felitattam a fölösleges vizet és szépen feldaraboltam. Mivel elég ízetlen, meglocsoltam citromlével, sóztam, borsóztam, kukoricadarába forgattam és forró olajban kisütöttem.
A salátát a lányom készítette. A kihűlt főttkrumplit megpucolta, kockákra vágta, hozzáadta az apróra vágott zöldhagymát, olajbogyót. Ízesítette sóval, borssal, olivaolajjal és persze ecettel. A kész halat meg a krumplit friss salátaágyra helyezte és úgy tálalta. Minden nagyon finom volt. Kitaláltátok, semmi sem maradt.

6 megjegyzés:

  1. Egyszerű és nagyszerű. Mi is nagyon szeretjük ezt a változatot.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon finom így, gyerekkoromban apa csinálta ezt a változatot:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szeretem. Könnyű és finom

    VálaszTörlés
  4. Alíz!

    Most, hogy vakáció van együtt a család és ilyenkor öröm a főzés!

    VálaszTörlés
  5. Ginko!

    Tényleg finom és tápláló!

    VálaszTörlés
  6. Bianka!

    Örülök, hogy tetszik!

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...