2011. január 13., csütörtök

Szilvás lepény



Nagyon szeretjük a lepényt, legyen az káposztás, meggyes, vagy szilvás.
Ma szilváslepényt sütöttem, elkészítése megeggyezik a meggyesével, amit itt olvashattok.
Két üveg 1 litres szilvakompótot bontottam, leszűrtem és mielőtt ráhelyeztem volna a lepényekre csíkokra vágtam.
Kétfélét készítettem: a hagyományosat és a márványosat. Gondolom hamar rájötettek miért van piros színe: 7 dl kompótlében megfőztem 2 tasak vaníliás pudingot és ezt öntöttem a már előre megsűlt 2 lepényre. Valami fantasztikusra sikerült, érdemes kipróbálni.
Megjegyzem, ha nem elég édes a kompót leve még tehetünk bele cukrot, ízlés szerint.

16 megjegyzés:

  1. mmmm,ce bunatate,eu am facut zilele trecute cu varza murata,,,,poti manca non stop"daca nu ar ingrasaaaa""pup!!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon-nagyon finom lehetett, imádom a lepényeket, de ha csak nézem már attól is hízok. Ezért csak ritkán merek sütni.Így leöntve még nem ettem, de jegyeztem a receptet.:)

    VálaszTörlés
  3. Igazán finom lehet, én is jegyzeteltem:)

    VálaszTörlés
  4. szia Juci! Hűha, de guszta! Ki fogom próbálni!

    VálaszTörlés
  5. Ilyent sem készítettem, nagyon finom biztos!

    VálaszTörlés
  6. A meggyesről lemaradtam, de ezt is megkóstolnám! :)

    VálaszTörlés
  7. Mirela!
    Inca nu am probleme, dar nu se stie!

    VálaszTörlés
  8. Gizi!
    Pedig nem nehéz elkészíteni, s a vonalaimra már kezdek vigyázni!

    VálaszTörlés
  9. Ginko!
    Örülök, hogy tetszik!

    VálaszTörlés
  10. Erika!
    Örülök. hogy itt jártál! Gyere máskor is!

    VálaszTörlés
  11. Ottis!
    Érdemes kipróbálni, a fiamnak különösen ízlett!
    A férjemnek a hagyományos tetszett!

    VálaszTörlés
  12. Egycsipet!
    Majd a nyáron készítek meggyest is!

    VálaszTörlés
  13. Nagyon jól néz ki látszik rajta, hogy finom!:)

    VálaszTörlés
  14. Maryenne!
    Másnapra maradt egy negyed ebből a márványosból, és még finomabb volt, nem ázott át egy picit sem!

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...