2011. március 29., kedd

Kiwis Panna Cotta



Amint az előző bejegyzésemben is láthattátok, a muffinokhoz kiwit használtam és tejszínt. Mindkettőből maradt jócskán, így eljött az ideje, hogy készítsek egy finom desszertet: kiwis Panna Cottát.
A Panna Cotta receptjét már nagyon rég Ottistól lestem, azóta is így készítem.
Hozzávalók: 500 ml tejszín, 200 ml tej, 4 evk. cukor, 1 és fél tasak zselatin, kiwi.
A zselatint beáztatom 50 ml vízbe. A tejszínt a tejjel és a cukorral felteszem forrni. Amikor felforrt elveszem, folytonosan kavargatom továbbra is, így hűl is, majd hozzákavarom a zselatint. Kávés csészékbe, egyhasználatos poharakba töltöm és jégszekrénybe teszem legalább 4 órára. Ha már megkocsonyásodott tányérkára borítom, majd kiwiszósszal és szeletkékkel tálalom.

11 megjegyzés:

  1. Juci ez egyszerűen gyönyörű, ígérem ki fogom próbálni, mert a te recepted alapján nagyon könnyűnek tűnik, más blogokon olyan bonyolult műveletnek találtam. Gratulálok.

    VálaszTörlés
  2. Ahogy Kati is írta gyönyörű,még soha nem ettem,de nagyon kívánatos,annyi mindent kiszeretnék már próbálni,na de majd sort kerítünk erre is:-)

    VálaszTörlés
  3. Super arata,,,o bunatate!!!yamii,,pupp!!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett és gondolom nagyon finom is, és nem tűnik nehéznek az elkészítése.

    VálaszTörlés
  5. Kérlek, nézz be hozzám!
    Küldtem "egy jó szót" :)

    VálaszTörlés
  6. Csodás.
    Szeretnélek meginvitálni az "Egy jó szó" játékra. Kukkants be hozzám, lécci.

    VálaszTörlés
  7. Lányok! Örvendek, hogy mindenkinek tetszett!

    Aminak és Hobbychefnek pedig nagyon szépen köszönöm a jó szót. Kedvesek vagytok, hogy rám is gondoltatok !!!

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...