2010. július 11., vasárnap

Ribizli torta



Minden nyáron elkészítem legalább egyszer ezt a finomságot. Most éppen volt friss ribizli a kertből. Leszemeltem, megmostam több vízben és egy szűrőben hagytam jól lecsepegni. A torta lapja a coca-colás sütim receptje szerint készült: 4 egész tojás, 250 g cukor, 300 g liszt, 1 evk. kakaó, 12 evk. coca-cola, fél sütőpor.
Amíg sűl a tortalap, addig elkészítem a krémet. A krémhez 200 g vajat habosra kavarunk 350 g porcukorral s hozzáadjuk a kihűlt vaníliás pudinghoz, amit 500 ml tejből és egy vaníliás pudingporból készítünk. Megszórtam 300 g ribizlivel, rátöltöttem a megsült, kihült tortalapra, aztán rátettem a tortazselét, A tetejét kidíszítettem még ribizlivel.
Ennyi maradt ebéd után.

4 megjegyzés:

  1. Hm...ribizlis torta,nagyon guszta, en is nagyon varom mar hogy edesanyamek kertjeben erjen be a ribizli :-)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon-nagyon szépséges és finom

    VálaszTörlés
  3. Ottis, Bianka!

    Köszönöm lányok, kedvesek vagytok, mint mindig!

    VálaszTörlés
  4. Woowww... ce apetisant! Premii frumoase te asteapta pe blogul meu. Pupici.

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...