2015. október 13., kedd

Sült zöld paradicsom saláta

Minden ősz végén elkészítem ezt a salit, miután a dér már megcsípte  a zöld paradicsomokat és tovább már úgysem érnek.
A zöld paradicsomokat alaposan megmossuk, ha nagyobbak akkor félbevágjuk és egy  lábosba tesszzük.
 A sütőt előmelegítjük, majd  az előkészített paradicsomokat sülni tesszük. 30-40 perc sütés után, sütőből kivéve hűlni hagyjuk. Aztán cikkekre vágjuk. Megszórjuk apróra vágott fokhagymával és készítünk egy enyhén ecetes, sós, cukros, olajos vizet amibe kevés csombort is vegyítünk.  A paradicsomra töltjük, kamrába visszük, hogy az ízek jól összeérjenek. Másnap már fogyasztható.

8 megjegyzés:

  1. Van még számomra új a nap alatt! :D No meg a kertben zöldparadicsom. Felcsigáztál, milyen lehet! Fóliát teszel rá, Juci, vagy nyitottan sütöd?

    VálaszTörlés
  2. Na, ezt elkészítem! Úgy nem próbáltad, hoyg eleve felszeleteled? Úgy vajon, miylen lenne?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak ha nagyobbak, akkor vágom félbe sütés előtt.

      Törlés
  3. Éppen betettem a lerbe. Kicsit másképpen, mint te csináltad, de az ízvilága ugyanaz. Biztos nagyon finom lesz. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekünk ízlik. Évek óta így készítem. Télire nem szoktam eltenni zparadicsomot csak a csalmádéban.
      Aztán jelezd, hogy milyen volt.

      Törlés
    2. Itt vagyok, jelzem, de már írtam a FB-ra is. :) Nagyon finom volt, ízlett mindenkinek. Nagyon kíváncsi voltam rá, egy kicsit szkeptikus is, hogy vajon mit fog szólni a család hozzá, de nagyon jól fogadták, és isteni volt a szalonnás krumpli mellé. :) Köszönöm az ötletet! :) (Zöld paradicsomot ritkán teszek el én is, de most annyi van, hogy kár lenne veszni hagyni. Nem minden évben van ilyen termés.) Puszi

      Törlés
    3. Szívből örülök, hogy ízlett!

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...