2016. június 15., szerda

Coca colás párolt tarja masnitésztával

Mintha olvasztott csokiba mártottam volna a húst, annyira megtévesztő. Pedig én csak egy nagyon egyszerű receptet próbáltam  ki, igen nagy sikerrel.
Hozzávalók : 4 szelet disznóhús, 250 ml coca cola, 2 evk. csipős ketchup, 1 darab babérlevél, só, bors, pici fahéj, 50 ml olaj.
A húsokat sózzuk borsozzuk forró olajon mindkét oldalukat megsütjük. Rátöltjük a colát, hozzáadjuk a babérlevelet meg fahéjt és addig pároljuk , míg a hús megpuhul. A végén hozzáadjuk a ketchupot és jól besűrítjük.
Főtt masnitésztával tálaljuk, amit előzőleg dinsztelt sárgarépába forgattunk.

2 megjegyzés:

  1. És milyen az íze? Sokszor olvastam már róla, de még sosem próbáltam ki, a kólát egyébként nem nagyon szeretem, soha nem voltam nagy kóla ivó, de egyszer ittam egy pohárral, két nap olyan rosszul voltam tőle, hogy csuda. De így pácként egyszer kipróbálnám.

    VálaszTörlés
  2. Próbáld csak ki nyugodtan, nem fogsz csalódni. Nekünk nagyon ízlett. puszi.

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...