2019. december 8., vasárnap

Rakott karaj, gazdagon

Most egy nagyon finom főétel receptjét hoztam. Ezt is kikísérleteztem mint mindig. Egy picit időigényes, de higgyétek el megéri érte a fáradozást. 
      Hozzávalók: 4 darab karajszelet, 1 kisebb gombakonzerv, 1 hagyma, 2 friss paradicsom, besamel mártás(100 g vaj, 2 evk. liszt, 300 ml tej), 150 g reszeltsajt, zsemlemorzsa.
A karajszeleteket gyöngéden kipotyoljuk, sózzuk, borsózzuk, kevés forró olajban elősütjük.
Az apróra vágott hagymát a gombával összepároljuk. Megfőzzük a besamel mártást.
A paradicsomot felkarikázzuk, a sajtot pedig lereszeljük.
Kiolajozunk egy hőálló tálat amibe először a hússzeleteket tesszük.
Mindegyik szeletre 2-2 evk. párolt gombát, rá 2-2 szelet paradicsomot teszünk, majd nyakonöntjük jó gazdagon besamellel
. 20 percre előmelegített 170 fokos sütőbe toljuk. A végén zsemlemorzsás reszeltsajtot szórunk rá, 
10 percig még visszatesszük sülni, s ha kész azonnal tálaljuk.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon finom ebédetek volt, ízletes lehetett a karaj így gazdagon 😊

    VálaszTörlés
  2. Nagyon izlett mindenkinek...Keszitsd el ,megeri!

    VálaszTörlés
  3. Pozdrav, ja sam Blaženka Divjak. Skoro sam izgubio život kad je moj ljubavnik od šest godina otišao da budem s drugom ženom. Plakao sam i trijezan svaki dan, sve dok nije postalo toliko loše da sam se obratio internetu kako bi mi pomogao. I vidio sam svjedočanstvo čarobnjaka koji pomaže djevojci zvanoj Milanka Opačić, i rekao sam dajte da pokusam, pa ja kontaktirajte ga za pomoć i on je učinio ljubavnu čaroliju za mene koju koristim u vraćanju ljubavi i sada sam sretna žena. Zbog onoga što ste učinili za mene, neću prestati dijeliti vaše dobro ime ljudima tamo zbog dobrog posla koje ste učinili za mene. Nadam se da će vas Bog blagosloviti onoliko koliko ste mi pomogli da vratim moju Ljubav, idealno je da sam to objavio u lokalnim novinama za Dr.Amiso u ostalim da bih doveo više mušterija, on vrijedi više od ovoga i nagrada mu je Naravno. Tako je snažan i moćan, dr. Amiso je istinski poslani Bog, koga ću uvijek moliti da dugo živi kako bi pomogla svojoj djeci u teškoćama, ako ste ovdje i vaš suprug se preselio u drugu ženu. Ako se želite vjenčati s ljubavnikom po vašem izboru ili problemi sa zdravljem i vezama, slučajevi raka ili razvoda, promocija posla i uspjeh, također želite biti prepoznati u svijetu, ne odustajte, bilo kakvi problemi uopće prestaju plakati, kontaktirajte ovog moćnog čarobnjaka sada. Evo njezine osobne adrese e-pošte: herbalisthome01@gmail.com, on je jedini odgovor na vaše probleme.

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...