2022. február 24., csütörtök

Tejszínes halleves lazacból

Ha jól emlékszem ez egy finn recept. Már nagyon rég ki akartam próbálni, de mindig elmaradt. Most is csak egy nagyon kis darabból készítettem , de 2 személyre bőven elég volt. Hozzávalók: 150 g lazac, 1 sárgarépa, kis darabka zeller, 1 hagyma, 2 krumpli, 50 ml főzőtejszín, 1 csokor friss kapor, só, kevés olaj, fél citrom (leve). A sárgarépát meg a zellert feldaraboltam kevés olajon megdinszteltem, felöntöttem vizzel, hozzáadtam a hagymát(egészben), sóztam. Rendre hozzáfőztem a krumplit majd a végén a kockacukor nagyságú halat. Megszórtam apróra vágott friss kaporral,főzőtejszínnel selymessé tettem, citrom levével savanyítottam , még pár percig összefőztem és azonnal tálaltam. FENOMENÁLIIIIS!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...