2024. február 27., kedd

Spagettis karfiol meg brokkoli felfújt

Elővettem a fagyóból egy zöldségmixet: sárgarépa, karfiol meg brokkoli. Főztem egy kis tésztát , aztán nekiálltam és összedobtam egy finom felfújtat. Hozzávalók: 450 g fagyasztott zöldség(sárgarépa, karfiol, brokkoli), 200 g tészta(nálam most spagetti), 450 g tejföl, 3 tojás, egy kis doboz kukorica, 2 szál vékony kolbász(Cabanos), 200 g sajt. A spagettit megfőzzük, leszűrjük. A fagyasztott zöldéget enyhe sós vízbe főni tesszük. Amikor forrni kezd azonnal leszűrjük. Egy nagyobb tálban elkavarjuk a tojásokat meg a tejfölt, hozzáadjuk a zöldséget, a tésztát, a kukoricát, a felszeletelt kolbászt, meg a reszelt sajt felét. Sózzuk, majd kivajazott, morzsázott tűzálló tálba tesszük, tetejére a maradék sajtot hintjük és előmelegített 180 fokos sütőben készre sütjük.

2 megjegyzés:

  1. Ez egy nekem való recept kolbász nélkül is finom lehet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett a recept Éva drága! Köszi, hogy benéztél!

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...