2011. augusztus 8., hétfő

Nektarinos torta



Nehogy azt higgyétek, hogy rákattantam a tortákra, de kaptam valami nagyon finom nektarint a piacon, és csak ebben a formában képzeltem el elkészítését.
Imádom a nektarint. Sima barack, kopasz barack, ahogy akarjátok, egy csodálatos gyümölcs, egy igazi vitaminbomba.
Hozzávalók a piskótához: 6 tojás, 250 g cukor, 300 g liszt, 9 evk. víz, fél tasak sütőpor. A fenti hozzávalókból piskótát sütünk, hűlni hagyjuk, ketté vágjuk, majd megtöltjük.
Szükségünk van a krémhez: 4 dl tejre, 200 g cukorra, 1 tasak epres vagy vaníliás pudingporra, 200 g vajra és 5 drb nektarinra.
Megfőzzük a pudingot a cukor hozzáadásával, kihűtjük. Végül hozzáadjuk a vajat is.
A nektarinokat cikkekre vágjuk, meghámozzuk, majd kis kockákra vágjuk és beletesszük a krémbe. A torta tetejére 5 drb nektarint héjastól vékonyra szeletelünk, a torta tetejét kirakjuk, majd színes tortazselével leöntjük.

10 megjegyzés:

  1. Nagyon guszta lett! Imádom én is a kopasz barackot. Nagyon finom lehet a krém meg a gyümölcs, különösen hogy a tetejéről sem sajnáltad a gyümölcsöt így még finomabb lett!

    VálaszTörlés
  2. Juci,nagyon guszta,és fincsi tortát készítettél,kérhetek egy szeletkét:-)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon guszta torta! :)szívesen ennék most belőle.

    VálaszTörlés
  4. Én az egész tortát imádom. :))))

    VálaszTörlés
  5. Nagyon finom lehet:) A nektarin nekem is az egyik kedvencem. Nem tudom tudjátok-e, de kiváló vértisztító, gyulladáscsökkentő és vérnyomáscsökkentő. Szóval nagyon egészséges is a tortád, nem csak finom:)

    VálaszTörlés
  6. Изглежда превъзходно!Поздрави!

    VálaszTörlés
  7. Boldog vagyok hogy mindenkinek tetszett a recept!
    КАТЕРИНАt pedig külön üdvözlöm blogomon!!!

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...