2012. július 23., hétfő

Bundás hús pirított búzadarával és almaszósszal


           A tegnap az uramat ünnepeltük. Nagyon finom ebéd készült a tiszteletére: eperleveles zöldség leves,  óriás bundás húsok finom almaszósszal meg pirított búzadarával.Almás lepény volt a desszert, mert azt rendelte, az az Ő kedvence.
           Megint gyönyörű húst kaptam a hentesnél, csont nélküli karajt. Abból készítettem bundás húst, úgy 12 darabot. A pirított búzadara receptjét itt olvashatjátok.
           Most pedig az almaszószon lesz a hangsúly.
           Hozzávalók 4 személyre: 500 g alma, 2 evk. liszt, egy csokor petrezselyemzöld, 2 dl tejszín vagy 500 ml tej, só, cukor.
           Az almát megtakarítjuk, apró kockákra vágjuk, és egy pici vízzel főni tesszük. Hozzáadjuk az apróra vágott zöldpetrezselymet, majd ha az alma már megpuhult lisztes tejszínnel besűrítjük. Cukorral és egy pici sóval ízesítjük. Finooom!

8 megjegyzés:

  1. Isten éltesse a férjedet:) Igazán finom menüt készítettél a tiszteletére:)
    Ez az almaszósz nekem is tetszene, ki is kell próbáljam, a férfiak nem eszik meg nálunk nagyon az ilyesmit, de én szeretem. Most kipróbálhatom, úgyis egydül vagyok:)

    VálaszTörlés
  2. Isten éltesse a Férjedet és Téged is:))
    A pirított gríz számomra így ismeretlen volt, elfogom készíteni, már azt is tudom mihez:)
    Köszönöm az ötletet.

    VálaszTörlés
  3. Boldog szülinapot Férjuradnak, így utólag is! Gyerekkoromban ettem pirított grízt utoljára, nagyon szerettem, kell készítsek.Nagyon guszta ebédetek volt!

    VálaszTörlés
  4. Boldog szülinapot a férjednek, ez nagyon finom ünnepi ebéd igazán:-))))

    VálaszTörlés
  5. Isten éltesse sokáig Férjedet!! Nagyon a kedvében jártál a sok almás finomsággal:)!!

    VálaszTörlés
  6. Igazi finomság, imádom a karajt, és az almaszósz nagyon nyerő hozzá. Ezt kifogom próbálni. Pirított grizt, csak grízes tésztának ettem és csináltam. Ez is újdonság.
    Utólag is Boldog Születésnapot a férjednek!!!:))

    VálaszTörlés
  7. Isten éltesse sokáig kedves férjedet, erőben, egészségben! :) Nagyon finom menüt készítettél, elejétől a végéig. A pirított búzadaráról, mint köretről már hallottam, de még soha nem készítettem, pedig nagyon jó lehet! :)

    VálaszTörlés
  8. Mindenkinek köszönöm a szép szavakat, nagyon kedvesek vagytok!

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...