2017. január 7., szombat

Céklás nokedli gombapaprikással

Ma 2 céklás receptet hoztam, 2 húsnélküli főételt. Már rég ki szerettem volna próbálni a céklás nokedlit. Egy szerb blogon láttam... Hát nagyot csalódtam, mert a céklás víz és a pép nem színezte meg " annyira" a nokikat ahogy én elvártam, de azért finomak lettek. Gombapaprikással nagyon passzolt, hozzá savanyúságnak hordós káposzta volt. Nyammmi!
Céklás nokedli
Hozzávalók: 1 kisebb friss cékla, 1 tojás, pár evk. liszt, só
Először a céklát meghámozzuk, apróra vágjuk majd főni tesszük.
Ha a cékla megpuhult, leszűrjük, kihűtjük, pürésítjük.
Egy tányérba feltörjük a tojást, felverjük, sózzuk, pár evk. lisztet kavarunk hozzá(5-6), majd annyi céklalevet meg pürét adunk hozzá, hogy egy keményebb de mégis szotyogós tésztát kapjunk.
Mokkás kanállal forró sós vízbe kis galuskákat szaggatunk, készre főzzük.
Leszűrjük és azonnal tálaljuk. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...