2023. augusztus 15., kedd

Szezámmagos lazac rizses lecsóval

Próbálok, mondom próbálok egészségesen étkezni. Adott egy adag friss lazac a LIDL ből. Ujjnyi szeletekre vágtam, sóztam, borsóztam, szezámmagba forgattam és kevés olajban finom ropogósra sütöttem. A rizses lecsóhoz hagyma, paprika és paradicsom kell, meg persze rizs. A rizset külön szoktam megfőzni enyhe sós vízben. A hagymát szálára vágom, kevés olajon dinsztelem, hozzáadom a feldarabolt paprikát azzal is tovább pirítom. Sózom, borsózom.Jöhet bele a meghámozott, feldarabolt érett paradicsom, majd a végén a rizs. Jól összefőzzük és tükörtojással vagy bármilyen feltéttel azonnal tálaljuk. Jelen esetben sült lazaccal. Jammmmi!

2 megjegyzés:

  1. Finom és egészséges ebédetek volt 😋, amit nagyon gusztán tálaltál!

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy tetszett Katalin drága!

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...