2011. december 7., szerda

Zakuszkás pizzarudak



Egy tartalmas leves után, második fogásként tálaltam ezeket a finom csavart zakuszkás pizzarudakat.
Elkészítése roppant egyszerű.
Hozzávalók: 500 g liszt, 25 g élesztő, 2 evk. olaj, egy csapott kisk. só, 1 kisk. cukor, 300 ml langyos víz, pár evk. zakuszka.
A fenti hozzávalókból tésztát gyúrunk, egy jó órát kelesszük. Ha duplájára nőtt, háromba osztjuk, mindegyik adagot tepsi nagyságúra nyújtjuk, megkenjük zakuszkával, majd széltébe 2 cm csíkokra vágjuk. Óvatosan feltekerjük, sütőpapírral bélelt tepsibe tesszük, előmelegített 180 fokos sütőben készre sütjük.
Azonnal tálaljuk.

8 megjegyzés:

  1. Milyen ötletes!Soha nem használtam zakuszkát sütikbe,de ez nagyon jó,kipróbálandó.

    VálaszTörlés
  2. Sok helyen látom,hogy használjátok a zakuszkát töltelékként,nagyon jó ötlet!

    VálaszTörlés
  3. Sajnos már ilyen rudakba nem jut zakuszka :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon finom lehet! Én a hasonlókat még egyszerűbben oldom meg, fagyasztott leveles tésztából, de ez a kelt változat most felcsigázott! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon guszta lett, fagyasztott leveles tésztából már én is csináltam nagyon finom volt!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon guszták lettek:) Zakuszkásat még sosem készítettem, de pizzásat, baconöset, sajtosat már igen.

    VálaszTörlés
  7. Lányok!
    Megjegyzem hogy nagyon kevés zakuszka fogyott el a töltéskor, úgy 6 evőkanállal.
    Érdemes kipróbálni, mert nagyon finom.

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...