2014. szeptember 10., szerda

Koktélparadicsomos- sajtos kenyérfelfújt

     Idő hiányában egy gyorsan elkészülő ebédet kellet összehoznom maradékokból. A tegnaptól maradott pár kanál hagymatokány, pár szelet kenyér, tojás, sajt, kevés tej és sok sok koktéparadicsomból jött létre ez a finom kenyérfelfújt.Fűszerként sót, borst meg friss oregánólevelet használtam.
   Egy nagyobbacska jénai tálat kivajaztam, kimorzsáztam.
A kétnapos kenyérszeleteket kettészeltem és mindegyikre tettem a maradék hagymatokányból.
Mindegyikre egy -egy szelet sajtot helyeztem, majd szép sorba a tálba rendeztem. Mindegyik szelet kenyeret kevés hideg tejjel meglocsoltam. 4 tojást feltörtem, villával habosra vertem, sóztam, borsoztam majd  az egészet a kenyérre töltöttem. Előmelegített 180 fokos sütőbe 20 percre sülni tettem. Sütőből kivéve megszórtam koktélparadicsommal és reszelt sajttal. Újra visszatettem sülni a sütőbe, de most csak 5 percre.
Tálaláskor friss oregánóval szórtam be.

3 megjegyzés:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...