2024. május 8., szerda

Kaporszószos kuszkusz bundás hallal

Ez egy tízpontos trió. A halat imádom, a kuszkuszt szeretem és a kaporszószt mindennap megenném. Ilyenkor tavasszal föltétlenül készítsétek el , biztos szeretni fogjátok. A halat sóztam borsóztam, kukoricalisztbe forgattam és forró olajban kisütöttem. A kuszkusztlobogó sós vízzel leforráztam, állni hagytam. A kaporszószhoz szükséges: darabka vaj, 2 evk. liszt, 5öö ml hideg tej, egy csokor friss kapor, só, fél citrom leve, pici cukor. A vajat felolvasztjuk, megszórjuk liszttel , felhevítjük de nem pirítjuk, kevés vizet öntünk rá, hozzáadjuk az apróra vágott friss kaprot, aztán a hideg tejet, sót, cukrot, jól kiforraljuk, majd a végén citromlével savanyítjuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...