2011. június 19., vasárnap

Töltött omlett



Ma ezzel a finom vacsorával kedveskedtem családomnak. Már rég kinéztem magamnak ezt a receptet, szegény anyósomtól maradt receptes füzetből.
Hozzávalók az omletthez: 6 tojás, 200 g joghurt, 2 evk. liszt, 100 g maszlina, egy csokor petrezselyemzöld, só, bors.
A töltelékhez: 6 szelet sonka, 6 szelet sajt.
A fenti hozzávalókból omlettet készítünk, amit egy sütőpapírral bélelt tepsibe sütünk a lerben meg és nem serpenyőben.
Ha megsült még melegen megtöltjük sajttal és sonkával, óvatosan feltekerjük.
Tálaláskor szeletekre vágjuk és friss zöldséget adunk hozzá.

18 megjegyzés:

  1. Nagyon finomakat készítettél mostanában!

    VálaszTörlés
  2. Juci ez nagyon gusztusos, mi is szeretjük az omlettet. Ki fogom próbálni, egyet azonban nem tudom mi az a maszlina?

    VálaszTörlés
  3. Hú Juci,ez nagyon finom lehet,gyönyörűen néz ki,csak azt nem tudom,hogy mi az a maszlina:-)

    VálaszTörlés
  4. Ez nagyon kívánatos és az előző is.

    VálaszTörlés
  5. Bocs Lányok!!!
    Maszlina=olajbogyó!
    Itt nálunk ez a neve!

    VálaszTörlés
  6. Köszi Juci,most már ezt is tudom:-)

    VálaszTörlés
  7. Imádom az olajbogyót, akkor pláne finom és köszönöm.

    VálaszTörlés
  8. Delicioasa rulada din omleta, e perfecta pt. micul-dejun! pupici

    VálaszTörlés
  9. Hihetetlen, már megint nem jelent meg a bejegyzésem az előbb, pedig Ditta első bejegyzése után hagytam én is egyet, mégpedig, hogy megint gyönyörűségeset alkottál, és hogy én sem tudom mi a maszlina, de mostmár tudom, és csak azt mondom, hogy nemcsak szépet, de finomat is! :)

    VálaszTörlés
  10. Csodálatos, nővérem egyik kedvence. Mindig kell neki készítenem

    VálaszTörlés
  11. Nagyon gusztusos!
    A maszlinát én sem ismertem ezen a nevén, de a képet alaposan megvizsgálva kizárásos alapon én is az olajbogyóra tippeltem.
    Számomra még a "ler" is ismeretlen egyébként. Valami edényféle lehet?

    VálaszTörlés
  12. Nagyon guszta,én is szoktam maszlinás omlettet készíteni.

    VálaszTörlés
  13. Elmosolyogtam magam, nálam is sokszor előfordul, hogy a hozzávalókat a nálunk használatos romános formában, vagy éppen tájszóban irom, és természetesen a magyarországiak rákérdeznek. Gyönyörű ez a rántotta, ünnepi ebéden is megállná a helyét.

    VálaszTörlés
  14. Liana10!
    Multumesc, esti tare draguta!

    VálaszTörlés
  15. Maria!
    Hidd el itt nálam is vacakol a net többször is.

    Ami!
    Várom a bejegyzéseidet!

    VálaszTörlés
  16. Bianka, Marti, Aleda, Kati!
    Orülök, hogy mindenkinek tetszett! Nagyon kedvesek vagytok!

    VálaszTörlés
  17. M@rti segitek, a ler a tüzhely sütője :) Valamikor gyerekkoromban nálunk is igy hivták, de azt hozzá kell tennem, hogy nagyszüleim is erdélyiek voltak,tehát innen az ismeret.
    Juci, csodásat alkottál. Omlettet én is szoktam késziteni de sütőben még nem sütöttem, ki is fogom próbálni.
    Viki

    Explorerrel abszolut nem tudok kommentelni. Most áttértem a firefoxra, de ez sem mindenütt müködik.

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...