2011. június 16., csütörtök

Töltött paradicsom



A tegnap a borsót szedtem le, egy pár tasakkal már eltettem télire is. Vacsorára készültek ezek a töltött paradicsomok. 8 darabot készítettem, persze nem volt elég, de megígértem, hogy hamarosan újra elkészítem.
Hozzávalók: 8 drb. nagyobbacska kemény paradicsom, 6 drb. közepes burgonya, 3 szál zöldhagyma, egy marék zöldborsó, 4 drb. virsli, majonéz.
A burgonyát héjastól feltesszük főni. Míg fő elkészítjük a majonézt és megfőzzük a virsliket. A paradicsomok tetejét levágjuk, belsejüket kikaparjuk. Ha meghűlt a burgonya, megpucoljuk, kockára vágjuk, a zöldhagymát is felaprítjuk, karikára vágjuk a virsliket is. Egy tálban összevegyítjük a burgonyát, a hagymát, a virslit meg a borsót, amihez annnyi majonézt adunk, hogy csak éppen összefogja a zöldségeket. Ezzel a finom salátával betöltjük a paradicsomokat és azonnal tálaljuk.

15 megjegyzés:

  1. De szép, mint egy -egy ékszer, nagyon tetszik, finom is volt biztos.

    VálaszTörlés
  2. Óóó, nagyon jóóól néznek ki! Azt hittem először, hogy valamiféle mini tortácskák.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jól néz ki, guszta! Olyan különleges a zöldborsókkal szívesen megkóstolnám, de csak az íze kedvéért hogy milyen?:-))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon guszta és ötletes!! Ma olyan kánikula van, hogy szívesen elfogadnám vacsorára.:)

    VálaszTörlés
  5. Nahat de jol nez ki!!!! szupeeeer!

    VálaszTörlés
  6. Már a tálalása is nagyon guszta

    VálaszTörlés
  7. Me encantan los tomates rellenos y mucho más en verano,ustedes con mucha calor y a1quí mucho frío,estupenda receta,cariños y abrazos.

    VálaszTörlés
  8. Csodaszép lett! Szerintem is szép a tálalás! :)

    VálaszTörlés
  9. Lányok örvendek, hogy mindenkinek tetszett!
    Nagyon kedvesek vagytok!

    VálaszTörlés
  10. Juci,ez nagyon finom lehet,és nagyon gyönyörűek is lettek!

    VálaszTörlés
  11. Hogy micsoda ötleteid vannak!! Csak ámulok és bámulok!! Gyönyörű, és finom!! Mi kell még?? :D

    VálaszTörlés
  12. Köszönöm, köszönöm, Köszönöm.

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...